Autumn is here

Cześć!

Już jakiś czas temu, kiedy jesienna pogoda była jeszcze w miarę przyzwoita, na spacerze powstały spontaniczne zdjęcia :) robiła mi je moja 8-letnia siostra Sara, także jak na ten wiek, nie jest źle a jakieś drobne niedociągnięcia trzeba po prostu jej wybaczyć ;)

Wcześniej nie publikowałam tych zdjęć ze względu na wygląd mojego bloga. Chociaż w wakacje całkiem zmieniałam jego image, to jednak teraz postanowiłam zrobić to drugi raz. Myślę, że ta wersja zostanie tu na dłużej ;)
Nie będzie to tylko i wyłącznie blog o fotografii, ale chciałabym tu opisywać także swoje życie, ale to wszystko wyjdzie w kolejnych postach :) 

Mam nadzieję, że nie zanudzę :)

Możecie mnie śledzić na instagramie:
LINK



















 Do następnego! :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. haha, jakoś nie wykazuje zbytnio chęci do tego, ale w przyszłości się okaże :)

      Usuń
  2. Lubie takie połączenie koszuli i swetra. Z otoczenia wiem, że dla niektórych takie zestawienie jest nudne i szkolne, ale mnie się mega podoba.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie! również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super stylizacja i piękne zdjęcia. Bardzo lubię takie jesienne plenery.
    Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania mojego bloga! :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia :)
    zapraszam http://agaxja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 letnia? No aż nie wierzę, świetnie jej to wyszło!

    Masz cudowne włosy, zazdroszczę! I piękny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Flickr Images