Happy New Year!

W ubiegłych latach podsumowania minionego roku robiłam tylko na facebooku. Dzisiaj chciałabym nieco dłużej podsumować mijający rok i dodać kilka słów od siebie :)

Czas przemija zdecydowanie za szybko. Wydawało mi się, że mam jeszcze dużo czasu do matury, do nowego roku, do świąt. Tymczasem jak widać, czas nie stanie dla nas w miejscu, chociaż czasami tak bardzo byśmy tego chcieli. Nie umiem określić czy dobiegający końca rok był dla mnie dobry, czy też zły. Raczej każdy ma swoje problemy i różnego rodzaju wydarzenia kształtują nasze poglądy na świat. Każdego dnia podejmujemy jakieś decyzje. Każdy dzień niesie dla nas kolejne wyzwania.

Dziękuję wszystkim osobom, które przyczyniły się do tego, aby chociaż w małym stopniu polepszyć moje amatorskie portfolio oraz tym, którzy obserwują moje poczynania. Na ten czas nie mogę powiedzieć, czy swoje życie powiążę z fotografią. W życiu niczego nie można być pewnym. Jednak myślę, że to co zrobiłam do tej pory już na zawsze pozostanie częścią mnie. To było i będzie moją pasją. Mam trochę planów na najbliższy rok, ale to są tylko ogólne zarysy. Nie wiem, jak potoczy się moje dalsze życie, czy ten przyszły czas będzie dla mnie łaskawy. Wiem, że 2016 rok będzie dla mnie momentami dość męczący. Trudne wybory, ciężkie decyzje. Cały ten rok można by wspomnieć w mgnieniu oka. Kilka ważnych momentów utkwiło mi w pamięci i chociaż czas przemija, to niektórych spraw nie da się zapomnieć. Jednak to co złe, niech chociaż na chwilę nie przypomina nam o sobie. Ostatni dzień starego roku niech będzie spędzony w dobrej atmosferze, z nową nadzieją i dobrą myślą. To dla niektórych dobry moment i motywacja, żeby zmienić coś w swoim życiu.

Ja życzę Wam żeby w najbliższym roku nie zabrakło radości, ciepła i obecności najbliższych. Niech ten przyszły rok będzie lepszy od poprzedniego. 

Na koniec niewielka sklejka i kilka zdjęć, które najbardziej spodobały mi się w tym roku :) 








i kilka autoportretów: 









Szczęśliwego Nowego Roku!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ojej, jakie cudne zdjęcia tworzysz! Zazdroszczę. ;) Rozumiem, że w maju też piszesz maturę, tak jak ja. Powodzenia! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :) krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, tak :D dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  2. Jejku mega te zdjęcia... Mogę wiedzieć co i na jakich ustawieniach robiłaś 2 pierwsze zdj, żeby uzyskać taki efekt ?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam i Szczęśliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i świetny blog

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Flickr Images